• وبلاگ : نه آبي .. نه خاكي
  • يادداشت : من نيز دل شكسته دارم ..
  • نظرات : 0 خصوصي ، 128 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    اين مطلب در وبلاگ ما به ثبت رسيده لطفا مطالعه ودر صورت صلاحديد در وبلاگ به ثبت برسانيد و منتشر فرمائيد:

    -----------------------------------------

    سلام
    امروز 13آبان و من حدود 4ماه پيش با دفتر حاج آقا پناهيان تماس گرفتم و درخواست يک وقت ملاقات کردم و مسئول دفتر ايشون فردي بود به نام آقاي ...... که تمام مشخصات بنده را گرفتند حتي تلفن منزل و همراه و... و من گفتم که فرزند شهيد هستم و مي خواهم حاج آقا را ببينم و مطلبي را با ايشان در ميان بگذارم و مسئول دفتر ايشان گفتند که اگر مطلبي هست بفرمائيد بنده به ايشان عرض مي کنم که من هم در جواب گفتم اگر خود ايشون زيارت کنم بهتره و بعد از گذشت چند وقت پيگيري و با توجه به اينکه دو نفر با بنده صحبت کردند و هر دو نفر مشخصات کامل من را گرفتند بعد از پيگيري هاي مجدد و چندباره و گذشت روزها نزديک ماه مبارک رمضان شديم و مسئول دفتر ايشون گفتند که حاج آقا در ماه مبارک رمضان سخنراني دارند و تمام وقت ايشان پر است و شما بعد از ماه مبارک تماس بگيريد و من هم بعد از گذشت يک هفته از ماه مبارک تماس گرفتم که مسئول دفتر ايشون با لحن بدي به بنده گفتند که حاج آقا وقت ندارد و شما هم ديگر پيگيري نکن اگر وقتي دادند ما خودمون تماس مي گيريم.
    الان حدود 4ماهه مي گذره ولي متاسفانه حاج آقا هنوز وقت پيدا نکرده اند يک فرزند شهيد را ملاقات کنند.
    از 4ماه پيش تا الان هم هروقت مي رم توي سايت ايشان که براشون يادداشت بزارم به آدرس : http://panahian.ir زده : اين سايت در حال راه اندازي مي باشد.
    جاي امام خميني(ره) واقعا خالي ايشون با خانواده هاي شهدا چه برخوردي مي کردند و الان بعضي از مسئولين....
    من نمي گم خود حاج آقا ولي بالاخره مگه ميشه من حداقل هفته اي 3بار زنگ مي زدم يک بارشو نگن دوبارشو نگن دفعه هاي بعد چي بالاخره به گوش حاج آقا مي رسه.
    حاج آقا پناهيان يعني شما براي ديدن يک فرزند شهيد وقت نداريد؟؟؟؟؟؟؟ پس حرفهاي که در تلويزيون مي زنيد چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آقاي پناهيان اگر من فرزند يک وزير بودم چطور؟ اگر فرزند يک نماينده مجلس بودم چي؟ اگر يک آقازاده بودم چي؟ بازم وقت نداشتيد يا در اولين فرصت بنده را مي پذيرفتين.....

    ------------------------------------------------
    درج شده در وبلاگ

    دردل فرزندان شهيد-طرز برخورد مسئولين...
    http://farzandshahid61.blogfa.com