• وبلاگ : نه آبي .. نه خاكي
  • يادداشت : هم انديشي .. حتما بخونين !!
  • نظرات : 3 خصوصي ، 66 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلامي به زلالي اشک منتظران ظهور گل نرگس

    به نکته جالب و مفيدي اشاره نموديد که خود جاي بحث دارد و بايستي اين موضوع آسيب شناسي شود . در قدم اول اين مطلب را متذکر مي شوم که نوشتن از شهداء و پرداختن به خلق و خوي برگزيدگان اين عالم (شهداء) خود توفيق بزرگي است که شامل حالمان شده است و بايد اين را قدر بدانيم و از فرصت بدست آمده خودمان هم بي نصيب نباشيم و ثانيا هرکس به قدر و ظرفيت خود از اين سفره خوبان عالم (شهداء) بهره مند مي شود . ولي تنها نوشتن و گفتن کارساز نيست ، بايستي تکاني هم به خود بدهيم و با شهداء سنخيت پيدا کنيم . گاهي اوقات وقتي با خود مي انديشم مي بينم چندان سنخيتي با شهداء ندارم و اين خود عامل بزرگي است در تاثيرگذاري مطالب که مي گويند هر آنکه از دل برآيد لاجرم بر دل نشيند . سنخيت با شهداء يعني آراستن خود به خلق و خوي و مرام شهداي عزيزمان .

    در اين دنياي وانفسا و در اين بازار بزرگ تبادل اطلاعات که اکثرا پر از صحنه هاي گناه و مهيج مي باشد نوشتن از شهداء و خوبان عالم قطعا بي اجر نيست و ليکن به نظرم شما دنبال روش هاي جذب مخاطب و به طبع آن تاثير پذيري مطالبتون هستيد .

    به نظر حقير

    - انجام روش هاي نو و ابتکاري سبب جذب مخاطبين مي شود

    - بعنوان مثال وبلاگ بي معرفت يکي روش هاي نو در وبلاگ نويسي است و يا وب سايت بچه هاي اهل قلم.

    - مديريت صحيح وبلاگ و گذاشتن وقت در ارائه بهترين مطالب مهم است بيني و بين ا... چقدر مطالب وبلاگمون در خودمون تاثيرگذاره ، بنده که مي گويم شايد کم - پس بايد يا در اين عرصه وارد نشويم و اگر وارد شديم واقعا وقت بگذاريم و تلاش بيشتري در اين راستا داشته باشيم . اميدوارم همچنان از شهداء و خوبان عالم بنويسيد .