اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

من نیز دل شکسته دارم .. - نه آبی .. نه خاکی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نه آبی .. نه خاکی
نگارش در تاریخ شنبه 90/3/21 توسط علمدار

خالقا ! تو را به خودت قسم بسیار عاشقم کن ..اکر چنین کنی که از دریای رحمت و کرامتت چیزی کاسته نمیشود و زیانی به تو نمیرسد ..

همه آرزویم اینست که ببینم از تو رویی

چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی

اگر چنین کنی دیگر هیچ نخواهم چون همه چیز دارم ..خدایا دل شکسته ام را مرنجان ..تو خود گفتی که به دل شکستگان نزدیکم ..من نیز دل شکسته دارم ..

اى کسانى که این نوشته را یا بهتر بگویم این سوز دلم و این درد دل نمى‏دانم چه بگویم این تجربه تلخ و یا این وصیت‏نامه یا این پیام و یا در اصل این خواهش و تقاضاى عاجزانه را مى‏خوانید، اگر من به آرزویم رسیدم و دل از این دنیا کندم، بدانید که نالایق‏ترین بنده‏ها هم مى‏توانند به خواست او به بالاترین درجات دست یابند؛ البته در این امر شکى نیست؛ ولى بار دیگر به عینه دیده‏اید که یک بنده گنه‏کار خدا به آرزویش رسیده است.

یا رب زِ کرم، بر من درویش نگر

هر چند نیَم لایق بخشایش تو

بر حال من خسته دل ریش نگر

حال که به عینه دیدید، شما را به خدا قسم، عاجزانه التماس و استدعا مى‏کنم بیایید و به خاکش بیفتید؛ زار زار گریه کنید و امیدوار به بخشایش و کرمش باشید و با او آشتى کنید؛ زیرا بیش از حد مهربان و بخشنده است. فقط کافى است یک بار از ته دل صدایش کنید؛ دیگر مال خودتان نیستید و مال او مى‏شوید؛ دیگر هر چه مى‏کند، او مى‏کند و هر کجا مى‏برد، او مى‏برد؛ ولى در این راه، آماده و حاضر به تقبل هر گونه سختى و رنج، همانند مظلوم کربلا حسین و پیامدار او زینب باشید؛ هر چند که سختى و رنج‏هاى ما در مقایسه با آنها نمى‏تواند قطره‏اى در مقابل دریا باشد. بله، خداگونه شدن، مشقات و مصائب دارد؛ زیرا کلیدش و نشانش همین است و در عوض آن چیز که براى شما میماند...!و آن بسیار عظیم است..

پی نوشت : شما ها بیشتر به کدوم شهید علاقه دارید ؟ یا بهتر بگم با کدوم شهید بزرگوار رفیق ترید ؟البته هر کسی دوست نداشت نگه ها ..

 

قسمتی از وصیت نامه ی زیبای شهید امیر حاج امینی


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پیوند ها
133
گرا


وصیت نامه شهدا





Powered by WebGozar

لوگوی دوستان
شهید گمنام
فرهنگ جبهه
شور حسین(علیه السلام)
قالب وبلاگ